Sällskapsspel


Ida, Lina, Josse och Henrik var här igår och vi åkte till videohallen i Bollnäs för att hyra tv-spel. Vi hyrde Fårgesportspelet BUZZ till Playstation 2, då det inte fanns för Playstation 3 som Nichlas har. Jag trodde nämligen att det skulle gå lika bra att använda sig utav PS2 Spel till vår PS3, men det gick inte alls! :( Som tur var lånade Anders ut sitt och det räddade vår kväll, så tack för det! :) Vi hyrde även Super Mario Party 8 till Wii. Jag föredrog hellre Buzz, och jag siktar in mig på att invenstera i ett sådant själv när plånboken säger ja :)










Kommentarer
Postat av: Eda

Haha...lina vill ha chirre:)))

2009-04-27 @ 22:42:54
URL: http://edaidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0