Hundvakt!


Veckan som arbetslös har gått otroligt snabbt! Inget bloggande har jag nästan hunnit med heller! Fy skäms på mig!

Torsdagen-Fredagen var jag hundvakt åt den här sötisen!

Kingston heter han och är en Dvärgspets. Endast 17 veckor gammal och han är INTE rumsren! Haha!
Sötisen sov här hemma tillsammans med mig och Nichlas i sängen. Först var Nichlas lite skeptisk mot att han skulle sova just i sängen men när jag lyfte upp Kingston (han kan nämligen inte hoppa upp själv för att hans ben inte räcker till) blev Nichlas så imponerad av hur söt han var så då bråkade vi nästan om vilken sida Kingen skulle sova på, min eller Nichlas. Haha!
Kingen själv föredrog att sova nere vid fötterna och där sussade han lungt heela natten.
Kl. 6 vaknade jag av att han skällde (eller rättare sagt pep, han är ju så liten så det kommer knappt något ljud från han). Då ville han upp i sängen igen efter att han hoppat ner själv. Varför han hade hoppat ner fick jag svar på senare, vid 10 tiden. Då hade han bajsat och kissat tre gånger inne. Haha, och Christina (ägaren) sa att han brukade sova så lungt fram tills klockan var 11.

Sakpligt sugen man blev själv på en sådan SÖT! Så nu blir det att spara ihop pengar för att skaffa sig en egen så småningom :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0