Julshowen 2008, Söderhamn


Igår var vi väg på den hemliga julresan och vi bar oss iväg till Söderhamn för att gå på Julshowen. Inte alls som jag förväntade mig att det skulle vara, så en aning missnöjd blev jag. Maten var god, underhållningen sådär, nästintill dålig men den sist halvtimmen gjorde kvällen till en succe :) Vi dansade och skrattde så jag vek mig nästa dubbel ett tag. Kära värld vad folk kan när de har alkohol i kroppen! Inga namn nämda men det förgyllde kvällen! Tack kära arbetskollegor och vi ses på måndag :)




Ikväll ska jag firas, för det behöver jag :) Middag klockan 5 och tranan senare är vad som är planerat :) Nichlas blir inte med då han jobbar, som vanligt. Men imorn är han ledig och jag ska försöka lura med han ut på julskyltning och dansa kring granen hade jag tänkt :)

Nu blir det en cigarett ute på balkongen sen ska jag ut och sanda trappan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0