881130


För exakt 20 år sedan kl. 07.48 kom en liten flicka till världen. Denna lilla flicka fyller 20 år idag och den lilla flickan är jag! Grattis till mig :)

Caroline 20 år

Hade fest här hemma igår då jag, lina, kicki och sarah hade middag innan det kom fler folk hit. Superrolig kväll så tack käraste! Synd att josse inte följde med, men så här i efterhand kanske det bara var bra, hon vaknade nämligen i duschen kl 7 imorse. Haha! Jag däremot kommer inte ihåg hur jag tog mig hem och in till lägenheten, annars så var kvällen perfekt! Sarah och kicki sov över här så imorse vaknade jag till ett framdukat frukostbord. Kicki hade bakat bröd och gjort varm choklad :) Duktig flikka! Nu i eftermiddag har jag haft familj och släkten här. Lina, jossan och josse kom förbi en sväng och fikade också och nu är erik och alek här. Finfina presenter fick jag så nu blir det till att passa in dom i inredningen till veckan :)

Nu ska jag käka lite skinksallad och kanske ta mig en fika :)
Imorn återgår vi till arbete igen och försöker kämpa oss genom den kommande veckan.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis på födelsedagen :)

2008-11-30 @ 21:28:00
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Carro

Nathalie:

Tack så mycket! :)

2008-11-30 @ 22:27:42
Postat av: Ewe

STOOORT Grattis i efterskott Carro! :D

2008-12-10 @ 19:14:15
URL: http://ewelaina.blogg.se/
Postat av: Carro

Ewe:

Tack så mycket my dear :)

2008-12-10 @ 20:16:35
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0