Vängsboligan


Då var vi klar med pappas sista julklappar. Gjorde oss klar rätt snabbt i bollnäs och jag fick välja min egna julklapp, vad det vart får ni se imorn :)
Just nu sitter jag hemma hos mamma i vängsbo tillsammans med camilla och inväntar resten av familjen. De är i lillbo hos magnus mamma och ola, men det var på väg hem nu :)
Ska invänta carin, mogge och leo som också är hemma på julbesök. De var i bollnäs nu på kinarestaurangen och käkade och skulle snart komma hit. de har med sig wii så jag och camilla har testat det några gånger nu :)
Efter en avklarad eftermiddag här ska jag hem till mig och spela bingolotto, jag nämde det i gårdagens inlägg också.

Hoppas alla får en trevlig dan före DOPPAREDAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0