Tvättid


Nichlas har för första gången i sitt liv tvättat, alles ensam och duktig var han! :)

Jag kom precis hem från en jobbig och stressig dag på jobbet, men nu är den avklarad och vi ska strax slänga ihop något att käka, det blir nog troligtvis spagetti och köttfärssås :) GOTT!

Imorse sov jag nästan över. Min mobil hade dött under natten så min väckarklocka ringde inte, men som tur var hade nikke ställt sin klocka på halv åtta så jag hetsade mig upp och kom precis i tid! :) Tack och lov!

Nu ikväll ska jag inte göra något speciellt alls utan bara ta det lungt och umgås med nichlas. Blir nog troligtvis en tidig kväll för min del så jag inte sover över imorn också :)

Nu ska jag städ åt katterna och sen laga mat!



Kommentarer
Postat av: Camilla

stavas nog bara med två t:n. :D

2008-12-08 @ 19:45:25
URL: http://camillavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0