Två dagar kvar på 2008


Edsbyn är som vackrast nu i denna vinter tid. Med all snö, all kyla och allt mys man kan skapa genom ljus! :) Ikväll har et varit en sådan dag. Mysmysmys. Först jobade jag ca 5 timmar, sedan kom jag hem till en sjukling till sambo. Vi gjorde hemmagjord hamburgare och trött som vi vart slocknade båda. Vi som hade tvättid missade den, IGEN! Så nu får svärmor ställa upp ännu en gång till...

Under eftermiddagen beställde jag exotisk planka till nyår. Och självaste nyåret kommer att firas med mina bästa vänner här hemma hos mig. En liten repris av fjolåret skulle jag vilja kalla det. Schemat för kvällen är inte fullspäckat, ännu, men vi kommer hinna med mat, alkohol & spel, vilket jag tycker är det viktigaste :)




Nu snart ska jag försöka få med sjuklingen ut i det kalla för att slänga grovsopor, eller ja grovsopor och grovsopor vettekatten om det är men typ wellpap iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0