Syskonmys


Hela kvällen igår var malin och matilda här med mig och kollade på film, käka onyttigt och hade allmänt mysigt. Vid tiotiden kom mamma och hömta matilda och malin stannade kvar för att sova över här med mig. Nichlas hann inte komma hem innan vi gick och la oss så han fick sova på soffan, haha!
Imorse vaknade jag första gången vid sju, katterna stod och rev klorna mot dörren in till sovrummet. Jag klev upp och öppnade åt som emn efter ett tag vaknade jag igen och då klöste de på garderobsdörren ist. Efter yttligare en stund vaknade jag utav att de hoppade upp och ned för sängen, jagade varandra i hela lägenheten och jamade! Bra start på min lördag som jag skule få sova ut på!

Nu senare på eftermiddagen kom mamma, magnus och matilda hit på fika. Jag bjöd på nybakade julbullar, pepparkakor, sunrise och självklart kaffe :) De åkte precis hem men erik är här nu och camilla kommer också snart hit, så jag slipper vara ensam ikväll. Nikke jobbar ju som vanligt och tog bussen föe en timme sen.

Nichlas var på systemet tidigare idag och jag tyckte det tog en jädra tid innan han kom hem. När han väl kom hem förstod jag varför, han hade varit och hämtat ut ett paket på ica, och gissa vad det var?! En ny kamera :)
En Sony cyber-shot med 7,2 mega pixels. Fick den gratis i samband med bredbandsbeställning genom telia. Blir perfekt nu till jul och nyår och alla dess fester däremellan! :) Ska knäppa några roliga kort ikväll tänkte jag och lägga ut dem sen här :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0