Söndag från början


Lina somnade här igår natt. Jag ville verkligen inte väcka henne då hon var så himla söt, så jag bäddade ner henne och inväntade nichlas som kom hem vid  två. Vi somnade på stört och imorse vaknade jag redan kl sex. Nikke skulle upp på bandy i hammabry och där har han varit hela dagen. Jag somnade om några timmar och vaknade sedan igen av att lina kom beklagandes till mig och sa: "jag somnade på era soffa inatt". HAHA, nehe du?!
Vi klädde på oss och begav oss till ica i det vackra vädret, bestämde oss för att göra en varsin julskinka, och så blev det!

   

Skinkorna blev jättegoda! Men linas vart mer misbildad än min, vad tycker ni?

 
          Min                             Linas









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0