Sant eller Falskt?!


Jag har legat vaken i snart en timme och bara vridit och vändt på mig, jag kan inte sova! Jag ligger och funderar på om jag ska göra samma test som syrran min gjorde tidigare idag, 7 sanningar om mig själv. Jag har kommit överense med mig själv att inte göra det.
Funderar igen och kommer på en bra affärside! Men håller den, är den eftertraktad, kommer fölk vilja köpa den? Ingen aning, så det är värt att tänka över den en gång till.
Är precis på gränsen till att somna, och katterna börjar klösa på dörren intill sovrummet. Jag vaknar. KATTFAN!
Sätter mig här och skriver ett inlägg som jag inte orkar läsa igenom innan jag publicerar det. Godnatt!






ps. affärsiden har med titeln att göra ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0