Satan!


Skit alltså, jag vann inte ett piss, men nära var jag vid alla tre bingon! Vid ettans bingo var jag ett nr från att vinna 3000 kr i julmat, i tvåans bingo var jag ett nr från att vinna 10 000 kr i kontanter och i treans bingo var jag ett nr från att vinna en ny bingolott! :( Jag hoppas på bättre tur under uppesittarkvällen!
Amy Diamond och Darin var gästartister i kvällen program, likaså var Yannick Tregaro (tränare i svenska landslaget friidrott) kvällens gäst, ett bra program och en bra programledare tycker jag! :)



I eftremiddag var jag på julbord med mamma och henes arbetskollegor från Drivex. Vi behövde inte åka längre än till ovanåker då vi var på Unnegårds ladan (gamla ladan där ungdomar i kyrkan brukade hänga förr). Riktig god mat och vad fint hon hade inrett där! Kan varm rekomendera stället :)


Nu ska jag och nichlas kolla på den andra filmen av jurassic park, han har nämligen aldrig sett dom filmerna, så jag gör honom sällskap och håller han i handen så lillnirre inte blir alltför rädd, HAHA!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Trevlig blogg du har Carro! Brukar kika in ibland och måste ju lämna en kommentar :) Och få rätta dig lite, ladan var snarare ett ställe för satungar än kristna förut! Haha! Jag hängde där jämt när jag var liten, säger kanske en hel del menar jag ;P Ha det bra! Kram

2008-12-14 @ 22:48:24
URL: http://my.opera.com/evelinaladanges
Postat av: Carro

Evelina:

Haha, förlåt för missuppfattningen :) Jag brukade också hänga där någon gång ibland :P Roligt att höra ifrån dig! :)

2008-12-14 @ 23:45:29
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0