Passa på


Som ni kanske har lagt märke till så har jag försökt att snygga upp min blogg med lite färg och så har jag piffat upp den lite extra med en snygg klocka och en iPod :) Om ni vill så får ni gärna knäppa igång iPoden. Ni väljer bara vilken låt ni vill ha så tror jag den sätter igång sig själv. Är lite dåligt med låtar inlagt nu men jag ska försöka uppdatera den så fort jag kan. Två jullåtar hann jag lägga in iaf, och det passar ju perfekt såhär års!

Ikväll så har jag bara tagit det lungt med nichlas. Vi var så trött båda två idag så vi orkade inte laga någon mat. Så vi tog matdosor ur kylen och värmde på. Huvudsaken är ju att man får någon mat i sig :)

Imorgon är det Idolfinal, och jag hejjar på Alice! Kevin är så bra ändå att han kommer ta severige och världen med storm utan Idols hjälp. Josse, lina, jossan och lisa skulle hit hem imorn tycke jag det ryktades om, och självklart så följer pojkarna också med :) Nichlas jobbar nu ihelgen så jag blir pojklös :) Haha! Men erik får ersätta honom, han ville träffa Love - Lisas kille som är hemma från Finnspång och myser med henne skulle jag tro.

Nu ska vi skynda oss iväg till preem innan dom stänger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0