Nyvaken


Jag har nyss vaknat och det är alles tyst här hemma, det enda som hörs är traktorn utanför som plogar upp parkeringen. Nichlas sov kvar på scandic inatt och jag vill inte ringa han än utifall han fortfarande sover. Jossan gjorde mig sällskap inatt ist men hon var borta när jag vaknade, känndes skitknäppt. Men sen kom jag ju på att hon skulle till tomteland med sin famlij idag, så där hade jag förklaringen på varför hon inte var kvar :)
Vi hade lite problem med att sova inatt då de ovanför tjaffasade, och gud så lyhört det är här hemma! Hörde nästan allt de sa, fast de skrek ju också förståss. Det mest roliga av allt var vid 12 tiden i går kväll när grannarna ovanför spikade upp tavlor, eller vad det var, så knackade grannarna under i vårt golv, trodde väl att det var vi som spikade mitt i natten tänker ja. Men denna gång knackade vi tillbaka! Av alla gånger de knackat och klagat på oss så var det först gången vi knackade tillbaka ska ni veta, satans skitgrannar jag verkar ha :) HAHA!

Carin kom på besök nyss och jag sitter fortfarande i morgonrock. Funderar på vad jag ska äta till lunch idag, kanske korvstroganoff.

I eftermiddag/kväll ska vi åka skoter och kanske skridskor :) Hoppas vi får låna mammas skoter bara!


NU blir det en cigg och kaffe!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0