Mysteriet på Greveholm


Strax efter avslutat arbetstid tog jag mig i kragen och fixade ihop en julklapp till mamma och magnus. Vad det blev tänker jag inte avslöja med de kommer bli riktigt glada! Jag gick även tillbaka med två julstjänor som jag köpte på elektra för någon vecka sedan. Hade tänkt ha dom i köket och i vardagsrummet men de fick inte plats, så den enda lösningen jag hade på problemet var att lämna tillbaka de små stackarna. Och tur var väl det för jag fick 400 kr extra i plånboken att köpa klappar för :)

Vid halv sex ringde lina och jag var hembjuden till henne på fika. Där befann sig också jossan och rebecka och det bjöds på pepparkakor, kaffe och knäck, MUMS! Ett tag senare vart vi hungrig och lina fixade käk. Köttbullar och stuvade makaroner. Alltid lika gott att bli bjuden på mat, så tack käraste!





Josse och emil kom förbi vid 10 tiden och då hade jossan satt igång mysteriet på greveholm. Passar perfekt att mysa till det så här års. Man kommer verkligen tillbaka till det förflutna och känner nostalgi!
Avsutade kvällen med negerpresident och efteråt kom erik, alek och pehrers och hämtade mig. Erik skulle upp till oss och hämta morgondagens schema som han glömt här idag.

Matdosa för morgondagen gav jag precis upp, det blir nog lunch på pingstkyrkan imorgon eller varför inte en kebebtallrik på Bandy?!

Nu är det godnatt!



Kommentarer
Postat av: Josse

VADÅ PEPPARKAKOR?! Var dom typ slut när vi kom eller??

2008-12-06 @ 17:07:40
Postat av: Carro

Josse:

Det skulle jag kunna tro, vi sög i oss utav dom på en gång ;)

2008-12-06 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0