Lucia


Idag är det den trettonde december vilket innebär luciadagen.

Nu i eftermiddag följde jag med mamma och magnus till bollnäs för att försöka avsluta årets julshopping, men jag hittade bara en julklapp till matilda, så jag får försöka mig ut igen nästa helg. Funderar på att kanske åka till Sundsvall och bo på hotell under helgen. Nichlas är ju ledig så det skulle passa perfekt att åka iväg tillsammans, men det är ju bandy i hammabry på söndagen så den krockar lite grann. Men jag ska försöka övertala pojken så får jag se om det går :)

Ikväll var det meningen att vi skulle åka skoter men linas skoter är inställd i någon lada i vängsbo och pappa hennes har åkt till motala med bandyn. Mammas skoter måste in på service innan den kan köras med.. Lite tråkigt, men det blir fler gånger :)



Jag sitter hemma hos mamma nu och ska snart få skjuts hem till mig och Lina kommer på besök senare!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0