God morgon söndag!


Vi vaknade för drygt en timme sen och har precis satt i oss en redig frukost. Ägg, te, färska mackor, juice, massor av pålägg till vad var som hade dukats fram. Nichlas kommenter var "precis som hotellfrukost, lyxit!" :) Vi tände det andra adventsljuset, så mysigt så! Men Rosa skulle självklart vara uppe på bordet och precis vid ljuset. Så självklart började hennes svans att brinna. Tur jag var i närheten och kunde släcka den :)

Vi satte just igång en film, kicki valde "the hostel". Jag har sett den förr och jag ser den helst inte igen, men bara för att kicki ska få som hon vill så gick jag med på den, och hon kommer inte att vilja sova själv inatt kan jag lova! Haha :)

Efter filmen drar nog jag, lina, josse, rebecka och kicki till alfta på julskyltning. Skulle vara mysigt att hitta några fina tomtar till inredningen nu såhär till jul. Kanske jag hittar fler julklappar också :)

Imorse drömde jag något riktigt illa, så jag vaknade i gråt :( Men nikkebabe tröstade mig så var allt bra igen, tur man är två. Lika sa vi när vi gick från ica i igår, när vi hade fyra matkassar att bära hem, då var det bättre med fyra armar isf för två :)

Nu blir det att umgås med nikke och kicki!



Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHAHAHAHAHHAHA, är den fin eller syns det inte så mycket?

2008-12-08 @ 12:48:41
URL: http://camillavikstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

Camilla:

Haha, nejdå det är lungt :)

2008-12-08 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0