God Jul!


Onsdagen den 24:e december har varit fullspäckad med massor av julmat, julklappar, julumgänge, julmys, julfilm och julgodis!
Jag, nichlas och syster camilla vaknade vid kl. 9 imorse i vår lägenhet, men camilla försvann lika fort som hon sa god jul och god morgon :) Jag och nikke somnade vidare en sväng och vaknade sedan igen och började öppna julklappar :) Nichlas fick en kockkiniv från global med sammanhörande handbok, om frågor på tex. hur man slipar knivar etc., av mig. Sedan lite utfyllning av småpaket fick han också, bla. en boklampa som han kan ha på nätterna när han ligger och läser, en tröja och en skärbräda från global den med :)
Vi gjorde oss sedan ordning och fick besök av nichlas familj. Även då bytte vi julklappar med varandra och sen begav vi oss till bollnäs, scandic. Där blev vi bjudna på julbord utan dess like, skitgott och hur bra som helst! Under julbordsittningen kom nichlas fram med ett vanligt A4-papper till mig med text på danska på. God jul sa han, och jag fattade ingenting alls. Haha! Det visade sig tillslut att det var min julklapp från han - en resa till köpenhamn mellan 6-11 januari! :) Vi kommer att bo på ett scandic hotel mitt i köpenhamns centrum och han har planerat att vi ska åka skridskor på en skridskorbana mitt stan, gå på parken vilket är en fotbollsarena i köpenhamn och så ska vi på tivoli! Skitskoj! :) Så tack Darlig! <3
Vid halv 3 tiden drog vi oss hem mot byn igen, men nikke fick stanna kvar och jobba :(
Jag åkte till mor och här är jag ännu. Fick en riktigt fräck lampa härifrån, så nu är frågan vart jag ska placera den, för den är jättestor! :)
Senare ikväll ska jag på bonden och umgås med vänner, sedan är det kväller!

Julafton har varit underbart bra och jag hopppas den fortsätter så! Tack till pappa, nichlas, carin, thommy, madde, mamma, magnus, malin, matilda, camilla, johan, carin, mogge, leo, casper, amalia, jenny, mormor och morfar för att ni gjorde min julafton till en av de bästa! :)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv syster yster.

2008-12-24 @ 23:13:26
URL: http://camillavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0