Frida & Teo


Igår kväll vid halv elva tiden satt jag, jossan och lina hemma hos mig i soffan då jag får jag ett näst väntat MMS. Frida skickar en bild på två händer och passande ringar till och texten under lyder:
"Hej alla glada vänner! Nu är vi förlovade / Fria Teo" 
Stort Grattis vännen!

Josse ringer en stund senare och ska skvallra om den heta nyheten, och tror inte att vi redan visste om det, men det gjorde vi. Hon hade pratat med Frida strax innan och hade hört att brölloppet blir av den 16 maj 2009 :) Tänk när man suttit ned alla vänner och pratat om förlovning och barn, och undrat vem den första är som gifter sig och den första som skaffar barn. Nu har vi vänner som både har barn, är förlovade och ska gifta sig. Wictor och melinda var först ut med att förlova sig och skaffa barn och Frida och Teo är först ut med att förlova sig och Gifta sig :) När är det min tur kan man nästa undra? :) Haha! Man blir ju själv sugen på barn och giftemål när man ser hur bra det går för andra, men själv så känner jag mig inte alls redo för det. Tur man han olika värderingar i livet. Men jag menar inte att det är fel för att andra gifter sig ung eller skaffar barn i ung ålder, men jag själv känner att jag bör vänta ett tag till. Jag kan ju passa på att njuta av andras lyckorus just nu, för gud vad glad man blir av sådna här nyheter! :)


Stort Grattis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0