Ett glas vin till tack!


Igår kväll ägnade jag, josse och lina vår första kväll av ledighet till idol och filmen "Pans labyrint ". Vi satt hemma hos mig i soffan tillsammans med våra bästa vänner chips, chili- och cashewnötter. Vi myste till det lite extra med ett varsit glas vin till. Helt rätt kille som åkte ut igår tycker jag iaf, har aldrig gillat han så värst mycket. Så nästa fredag blir det spännande att se vem som vinner Idol 2008! :)

Jag var  förresten på bolaget för första gången igår. Mamma skulle såklart med in och se till så jag var tvungen att visa leg, men det behövde jag inte förrän eftr jag betalat och påpekade lite snällt att det var första gången jag handlade där. Då vart jag tvungen att visa, töntkassör! :)

Idag har jag och lina julhandlat lite på byns alla affärer. Det blev en julklapp till pappa och mig själv och så köpte jag nya ljus till granen :) Senare var jag och nichlas på Ica och STORhandlade. Mycket mat i kylen innebär en redigan middag! Så vi slängde snabbt ihop en middag och resultatet blev, TACOS! Länge sedan vi käkade det så det satt riktigt fint :)

Nu ikväll har några av nichlas kompisar varit här och spelat NHL 2009. Jag försökte mig själv på det en sväng men fick inte vara med mer efter sista omgången. Tror inte jag var så bra, trots att jag försökte göra mitt bästa :) Haha!

För ca en halvtimme sedan kom kicki förbi och nu väntar vi på att dansbandskampen ska börja så kicki kan sitta och dräggla framför sin blivande make, Henrik Rönnberg :) Kicki är min sleepover kompis ikväll så nikke får sova på soffan :)

Imorgon blir det att klä om granen och försöka att sätta upp mitt sista väggord. Resultat kommer senare på bild.

Nu blir det en cigg ute på balkongen tillsammans med erik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0