Dan före Dan Före Dopparedan!


En stressig måndag, vilket det kanske ska vara såhär nära inpå julafton :) Jag har fixat klart den sista julklappen i eftermiddag och senare fick jag besök av erik, alek och sanne. Fikade och kollade på film en sväng sen drog dom. Carin och thommy var här med förra veckans tvätt, de fick så lov att rycka in denna tvättning då jag sov över våran tvättid i tisdags!
Kvällen har jag ägnat åt att julstäda. Jag har bytt sängkläder, diskat, storstädat våran skrubb och städskåp, så nu är det ordning och reda igen, SKÖNT!
Jag var förresten in på systemet för andra gången idag och bara för att jag visade leg så fick jag gratis tuggummi, tackar! :) Köpte mitt efterlängtade vin som jag har tjatat om i snart ett år nu - Gato Blanco! Själklart måsta jag provsmaka någon droppe, och det smakade precis som första gången, GOTT! :)

Denna kväll, dan före dan före dopparedan, kommer troligtvis att avslutas med att jag hämtar nichlas i bollnäs på jobbet och sedan åker vi hem och myser till en film och vinar lite :)
Imorgon bär det av till bollnäs med pappa, camilla och nichlas för att inhandla pappas sista julklappar! Sen jobbar nichlas heeeela kvällen och jag kommer att spela bingolotto under uppesittarkvällen tillsammans med vänner :) Jag köpte tre lotter idag, en med dubbechans! :) hoppas på storvinst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0