Bryten Handled


Erik ringde tidigare. Han ville komma och låna film av mig och nikke och såklart fick han det. Men han hade mer att tala om innan han la på luren. Thommy, nichlas pappa, hade varit ute och skottat snö samtidigt som Ingemar, eriks pappa, då thommy kom fram till ingvar och sa att han hade ramlat omkull på snön och hade ont i handleden. Ingvar fick skjutsa thommy till sjukan och där är han än. Han bröt nämligen handleden den stackaren. Så nu väntar jag här tillsa han ska komma hem så tänkte jag gå dit en sväng med blommor och kanske något gott till :)


Thommy

Själv har jag inte gjort så mycket sedan jag kom hem, förutom att laga mat. Nu ska jag försöka mig på photoshop som det var över 1,5 år sedan jag jobbade med :) Spännade att se resultat sen.




Kommentarer
Postat av: Erik

ja, Ingemar är snäll

2008-12-04 @ 11:04:40
Postat av: Carro

Erik:

det tycker jag med! Hälsa och tacka vettja :)

2008-12-04 @ 11:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0